Buďte vždy o krok napřed
Podnikání je cesta, na kterou se v dnešní době dá nespočet lidí, převážně mladých lidí. Ti vidí pouze vysoké zisky, již nevidí ten risk, do něhož se pouštějí. Ovšem pokud mají nápad, proč ho nerealizovat. Najít něco, co v dnešní době není a po čem by lidé toužili – to je přeci něco, co se nestane jen tak někomu. Vymyslet nápad, který dnešní svět ještě nezná, to je opravdu umění. Vždyť v dnešní době je dokonce aplikace, která řekne, na kterém zubu se vyvíjí kaz nebo které vajíčko v lednici byste měli nejdříve vypotřebovat, protože je v proložce déle než ostatní. Proto pokud se poštěstí a vymyslíte něco, co v v současnosti ještě není, pusťte se do toho, ať už se jedná o jakýkoli risk. Určitě vám to přinese zisk.
Při podnikání je ale důležité, abyste byli vždy o krok napřed, a to jak před svými zaměstnanci, tak před obchodními partnery, tak před konkurencí (zejména před ní). Být o něco napřed v sobě ale nese různé body, které musíte splnit. Jinak se totiž dopředu dostane někdo jiný. Většinou to bývá váš největší nepřítel a protivník.
1. Bez kontaktů to nejde
Dejme si ruku na srdce, pokud nyní podnikáte, musíte mít okolo své lidi, kteří jsou ochotni vám pomoci. Je zapotřebí, abyste měli své kontakty, jež vás mohou dostat na místa, kam byste šplhali opravdu těžce a dlouho. Sice se říká, že díru do světa můžete udělat i tak, ale s kontakty to jde přece o něco lépe.
2. Mějte ověřené zdroje
Zejména ekonomika, finance a nejrůznější zákony se mění den co den. Mějte jako první důležité informace. Dbejte na to, aby vám neunikla žádná změna, která by vás následně mohla stát celou firmu. Také dbejte na informace, které se týkají vašich konkurentů. Musíte je sledovat, proto si zajistěte zdroje, které vám dopomohou získávat informace o vašich protivnících. Vždy je mějte ale od kvalitního zdroje. Nedávejte na řeči kolující po společnosti.