Tři tipy pro podnikatele od J. Hyman
Už dávno neplatí, že za úspěšnými firmami stojí jenom pánové. Kdepak. Z úspěchu se radují také ženy, které za sebou taktéž mají velkolepé společnosti. Jednou z nich je Jenn Hyman, která založila firmu umožňující ženám půjčit si šaty na určitou událost. Člověk si říká, že je to naprostá banalita, ale trefila přesně hřebíček na hlavičku. Ženy se díky tomu vyhnuly zadlužení proto, že chtěly jen na nějakou konkrétní událost vypadat zkrátka dobře.
A jelikož nyní je z tohoto byznysu opravdu miliardový byznys, rozhodla se Jenn Hyman podělit o jakási tajemství jejího úspěchu, respektive poskytla rady podnikatelům, které jim mohou pomoct.
Když testování, tak v menší míře
Zejména pokud nabízíte nějakou službu, nevyhnete se testování. Zkrátka zjištění, jestli to něco stojí za to nebo nikoliv. Takové ověření možného potenciálu je lepší provádět v menší míře, protože pokud by se něco nepovedlo, nemělo by to tak markantní dosah.
Sama Jenn Hyman je toho názoru, že díky testování zjistíš nejen možný potenciál nápadu, ale také si všimneš toho, co zákazníci preferují, co je nejvíce zajímá a na jaké stránky při návštěvě webu nejvíce směřují.
Neboj se ptát se
Nastavit si vysoké cíle je sice super, ale někdy jejich naplnění není tak snadné. Mnohým lidem se v hlavě linou nejrůznější otázky, jejichž odpovědi jsou pro jejich nadcházející byznys opravdu klíčové. Nebojte se však ptát.
Jenn Hyman je toho názoru, že raději být za hlupáka pět minut než celý život. Navíc je dobré neustále se ptát, pokud nevíte odpověď. Jinak byste se ji nikdy nedozvěděli a váš byznys možná vlivem nezkousnutí svého ega rapidně prodělával.
Kritika je kámoš
Mnoho lidí se obává kritiky, ovšem zcela zbytečně. Kritika je kámoš, dalo by se říct. Přináší nám zpětnou vazbu a podklady či možnosti, jak se zlepšit. Samozřejmě pokud je konstruktivní. Stále více se nachází kritiků, kteří vlastně nemají žádný reálný, přínosný podnět. A těmi se opravdu nemusíte zabývat.